Annonse

Forbruker

Fem om Reiselivs-kick-off

En spørreundersøkelse for å måle stemningen

Gjennomproft

Ellen Larsen FOTO: Harald Bråthen

Ellen Larsen FOTO: Harald Bråthen

Ellen Larsen, Visit Sandefjord:

-Gjennomproft arrangement! Lovende presentasjon av de nye strategiene. Vakker natur er ikke lenger nok. Nå blir det mer rom for innhold, noe som stiller strenge krav til produktutviklingen. Dette er noe næringen må ta til seg.

 

 

Viktig arena – store forventninger

Lise Fotland Aaseng FOTO: Harald Bråthen

Lise Fotland Aaseng FOTO: Harald Bråthen

Lise Fotland Aaseng, Innovasjon Norge, Oslo:

-Dette er en viktig arena for oss for å møte kundene våre i norsk reiseliv og bidra til å komme i gang med planlegging for neste år. Vi er glad for at næringen møtes oss og er engasjert i både markeds- og utviklingstjenesten våre. Vi har store forventninger til den nasjonale kolleksjonen!

 

 

Fantastisk innholdsrikt og spennende

Ola Skjeseth FOTO: Harald Bråthen

Ola Skjeseth FOTO: Harald Bråthen

Ola Skjeseth, Svinøya Rorbuer, Svolvær:

-En fantastisk innholdsrik og spennende dag, og da det nærmet seg prisutdeling, kjente jeg det i magen. Det var en stor opplevelse å bli nominert til Reiselivsprisen. Begynte jo som gründer allerede i 1993, og har gjort ABSOLUTT ALT som må gjøres i en reiselivsbedrift. Det har vært en eventyrlig reise, og det stopper ikke her.

 

Fremtidsrettet – og på rett vei

Pål Anders Sveen FOTO: Harald Bråthen

Pål Anders Sveen FOTO: Harald Bråthen

Pål Anders Sveen, Color Line:

-Innovasjon Norge har vist seg fremtidsrettet og på rett vei. Vi ønsker primært salgsutløsende tiltak. Storytelling, content marketing og nye nettsider er viktig, men alt er ikke internett og alt er ikke individuelt. Markedene er forskjellige, og i Tyskland som er viktige for oss, er det fortsatt mye print. Vi må jobbe både med print og med turoperatører.

 

Begeistret for ny plattform

Heidi Sørvig FOTO: Harald Bråthen

Heidi Sørvig FOTO: Harald Bråthen

Heidi Sørvig, Visit Sørlandet:

  • Veldig spennende med den nye merkevaren Norge-sjefen, Cathrine Pia Lund. Hun var et friskt pust –  og tror hun kan hjelpe oss med noen nye perspektiver og tanker. Det var et bra kick off. Nasjonal kolleksjon blir spennende, og jeg er begeistret for den nye Visit Norway-plattformen.

 

 

Hva mener du om «Kick off»? Skriv din kommentar her eller på vår facebook side!

Kommentarer

Annonse