Beste leiebilselskap
«Women’s Choice Award» er et svært innflytelsesrikt nettverk som hvert år stemmer frem sine favorittselskaper innenfor en rekke bransjer. Målet er å løfte frem kvinners preferanser og forventninger og få flere selskaper til å legge til rette for disse. Hertz vant fordi de oppleves å ha det beste lojalitetsprogrammet, den grønneste profilen og den beste kundeservicen.
– Dette er selvsagt en stor anerkjennelse for Hertz. I USA er dette et mektig nettverk, så dette blir lagt merke til over hele verden. I Norge har vi ikke den samme tradisjonen for å ha kjønnsspesifikke konsepter, men vi er selvsagt opptatt av å være både menns og kvinners favoritt, sier Trygve Simonsen, adm. direktør for Hertz i Norge.
Nettverk og teknologi
God tilgjengelighet og brukervennlige tekniske løsninger er to viktige satsningsområder for Hertz både internasjonalt og i Norge. Hertz tolker kåring som at de er på rett vei.
– Vi satser knallhardt på tilgjengelighet. Vi skal være over alt i Norge hvor noen kan tenkes å ha behov for leiebil. Og så jobber vi med nye løsninger som blant annet inkluderer selvbetjeningskiosker, bildeling og helt nye leiekonsepter i sentrum av de største byene, sier Trygve Simonsen i Hertz Bilutleie.
Hertz har de seneste månedene vunnet flere priser. Blant annet «2015 FlyerTalk Award», «Frequent Business Traveler GlobeRunner Awards” og “TripAdvisor’s 2015 Travelers’ Choice for Car Rental”.
Kommentarer