Plantours
10 Apr
10Apr

(Pressemelding) AVIAREPS skal markedsføre elve- og havkryssningsrederiet Plantours i Norden og Benelux.

Plantours utpeker AVIAREPS, verdens ledende internasjonale selskap innen representasjon, markedsføring og kommunikasjon, til salgs- og markedsføringsrepresentant i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Belgia, Luxembourg og Nederland. Fra og med 1. april vil AVIAREPS hjelpe Plantours med økt lokal tilstedeværelse i Norden gjennom salgs- og markedsføringstiltak, markedsanalyser, deltakelse på ulike arrangementer, omfattende presseaktiviteter, regelmessig rapportering samt generell støtte til Plantours. 

Elvekryssning på Rhinen med Lady Diletta

Plantours flåte består av seks elvekryssningsfartøy, deriblant Lady Diletta (foto: F: Oliver Asmussen/Oceanliner Pictures by Oliver Asmussen, Plantours)

Plantours er et tysk selskap som tilbyr høykvalitets elve- og havkryssninger, og deres flåte består for øyeblikket av seks elvekryssningsfartøy som reiser gjennom hele Europa og MS Hamburg, et havkryssningsfartøy som tilbyr kryssninger over hele verden, historisk rettet mot det tysktalende markedet. Plantours tilbyr kompetent, personlig service til alle sine kunder, noe som har resultert i høy kundetilfredshet i løpet av deres 35-årige historie. Utnevnelsen av AVIAREPS sikrer at Plantours kan utvide sin virksomhet til markedene i Norden og Benelux. 

Oliver Steuber, administrerende direktør i Plantours:  "AVIAREPS vil være avgjørende for Plantours' ekspansjon til Benelux og de nordiske markedene, og vi er overbevist om at AVIAREPS kan dra nytte av sin brede erfaring for å gi oss god støtte. Med AVIAREPS kan Plantours vokse videre og tilby enda flere kunder vår enestående personlige service og pålitelige kryssninger med en atmosfære av små skip".

Thomas Drechsler, COO for turisme hos AVIAREPS: "Vi er svært æret over å ha blitt utnevnt til representasjonsbyrå for Plantours i Benelux og Norden. Vår sterke tilstedeværelse på disse markedene muliggjør en koordinert og lokal salgs- og markedsføringsstrategi for å øke produktkjennskapen blant reisebransjen og dermed sluttkundenes bestillinger".

Kommentarer
* E-posten vil ikke bli publisert på hjemmesiden.