Brno: Helt klart en av Europas beste førjuls destinasjoner (foto: Pavel Gabzdyl).
På den kommende B2B workshopen TravelMatch 2025, vil Tsjekkia bli fokusert som «Destination of the Year». Deltagerne kan se frem til muligheten for å ha dialog med 15 aktører fra ulike sektorer og områder i Tsjekkia, i tillegg til et lunchseminar som vil presentere Tsjekkia fra et oppdatert og variert perspektiv.
– I løpet av workshopen, vil kjøperne ha muligheten til å treffe representanter fra bl.a. Prague Convention Bureau, Prague Fashion Arena, Prague Boats, den nye attraksjonen Pilsner Urquell Experience Prague," forklarer Lucie Vallin, direktør for Czech Tourism Scandinavia. "Men, vi har heller ikke glemt regionene. Ostrava Convention Bureau vilvære tilstede, sammen med Ambassador Group og Ensana Health Spa Hotels, som driver sin virksomhet i spa-byen Mariánské Lázně, samt CPI Hotels, som har hoteller over hele landet. Deltagerne får også muligheter for dialog med ulike DMC´s og representanten fra Czech Convention Bureau, legger Vallin til.
I tillegg til en-til-en møter, vil deltagerne på TravelMatch også få et mer inngående innsikt når det gjelder Tsjekkia gjennom lunchseminaret som arrangeres. «Vi har utviklet et program som vil presentere Tsjekkia fra flere ulike perspektiver, bl.a. med fokus på MICE sektoren, kulinariske opplevelser og aktiv ferie. Det norske markedet er av stor betydning for oss og representerer et stort potensiale.
– Gjennom vår deltagelse på TravelMatch, er vårt mål å fokusere på det mangfoldet av muligheter som våre destinasjoner tilbyr, oppsummerer Vallin.
Les mer på https://www.visitczechia.com/nb-no.